całodobowe

wsparcie techniczne

dla Zarządców i Administratorów

Slider
QRsticker pozwoli ci być z nami na bieżąco, dodawaj usterki i inne nieprawidłowości bezpośrednio do systemu HiControl dzięki czemu technik od razu widzi twoje zgłoszenie.

Poznaj system QRsticker

  Możliwość szybkiego zgłoszenia usterek przez mieszkańców
  •   Szybszy czas realizacji usterek
  •   Powiadomienie o zakończeniu zgłoszenia

Jak dodać zgłoszenie za pomocą QRsticker?

Znajdź nakleję z kodem QR na swoim budynku i postępuj według instrukcji opisanej poniżej. POWODZENIA!

  •   Zlokalizuj naklejkę z kodem QR na swoim budynku. Znajdziesz ją na parterze obok tablicy informacyjnej, drzwiach głównych, windzie lub garażu.
  •   Uruchom aplikację do skanowania kodów QR i uruchom link lub wpisz znajdujący się na naklejce adres www do przeglądarki internetowej.
  •   Wypełnij formularz zgłoszeniowy zgodnie ze wskazówkami, dodaj zdjęcia i pamiętaj by opisać dokładną lokalizację usterki
  •   Pamiętaj aby zgłoszenie dotyczyło tylko części wspólnych nieruchomości. W innym wypadku Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone przez system.
  •   Wyślij zgłoszenie, gdy wszystko przebiegnie pomyślnie, dostaniesz od nas powiadomienie o przyjęciu zgłoszenia
  •   Oczekuj informacji o realizacji twojego zgłoszenia
  •   Zgłoszenia pilne zgłaszaj zawsze na całodobowy numer alarmowy! 
 

Zgłaszaj usterki na częściach wspólnych np:

PILNE AWARIE

zgłaszaj na całodobowy numer pogotowia