całodobowe
wsparcie techniczne
dla Zarządców i Administratorów
QRsticker pozwoli ci być z nami na bieżąco, dodawaj usterki i inne nieprawidłowości bezpośrednio do systemu HiControl dzięki czemu technik od razu widzi twoje zgłoszenie.
Poznaj system QRsticker
Możliwość szybkiego zgłoszenia usterek przez mieszkańców- Szybszy czas realizacji usterek
- Powiadomienie o zakończeniu zgłoszenia
Jak dodać zgłoszenie za pomocą QRsticker?
Znajdź nakleję z kodem QR na swoim budynku i postępuj według instrukcji opisanej poniżej. POWODZENIA!
- Zlokalizuj naklejkę z kodem QR na swoim budynku. Znajdziesz ją na parterze obok tablicy informacyjnej, drzwiach głównych, windzie lub garażu.
- Uruchom aplikację do skanowania kodów QR i uruchom link lub wpisz znajdujący się na naklejce adres www do przeglądarki internetowej.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy zgodnie ze wskazówkami, dodaj zdjęcia i pamiętaj by opisać dokładną lokalizację usterki
- Pamiętaj aby zgłoszenie dotyczyło tylko części wspólnych nieruchomości. W innym wypadku Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone przez system.
- Wyślij zgłoszenie, gdy wszystko przebiegnie pomyślnie, dostaniesz od nas powiadomienie o przyjęciu zgłoszenia
- Oczekuj informacji o realizacji twojego zgłoszenia
- Zgłoszenia pilne zgłaszaj zawsze na całodobowy numer alarmowy!
Zgłaszaj usterki na częściach wspólnych np:
- Urwana lub poluzowana klamka, pochwyt w drzwiach
- Skrzypiące lub ocierające drzwi
- uszkodzone drzwi
- Regulacja czujników ruchu
- Niesprawne oświetlenie
- Problem z wentylacją mechaniczną
- Uszkodzenie ogrodzenia
- Skrzypiąca brama wjazdowa, garażowa
- Regulacja naciągu samozamykacza
- Inne nieprawidłowości niewymagające pilnej interwencji
PILNE AWARIE
zgłaszaj na całodobowy numer pogotowia